Havrehedskolen afd. Veflinge klub

Klubben, afdeling Veflinge

Klubben er for elever fra 3.-6. klasse.

Klubben holder til SFO/Klublokalerne, derudover også bl.a. i den gamle inspektørbolig på Afd. Veflinge, hvor der er Pool-billiard og andre aktiviteter. Vi deler også et fantastisk udeområde med en stor legeplads, mooncars, bålplads og skov.

Klubbens dagligdag

Klubben åbner hver dag når skoledagen er slut. I Klubben har vi Komme/gå-modul, hvor man selv ”klikker sig ind”, så man viser at man er i Klub og hvilke aktiviteter man evt. deltager i.  Man logger sig ud når man forlader Klubben.

I Klubben er der mulighed for diverse spil, gaming, Just Dance og hyggesnakke/læsning af tegneserier i vores store sækkestole.

Tilvælger man morgenmodulet, åbner SFO allerede kl. 06.00, hvor Klubbens børn sammen med SFO-børnene har mulighed for at møde ind til et veldækket morgenbord med friskbagte boller samt havregryn. Morgenmaden tilbydes frem til kl. 7.30.

En fast morgenrutine er også spil og hygge i SFO’ ens lokale, og ”afkrudtning” og boldspilsaktivitet i gymnastisksalen, for de, der har behov for at røre sig lidt.